• وبلاگ : 
  • يادداشت : صحبتي با اصولگرايان پشيمان
  • نظرات : 2 خصوصي ، 8 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محسن 
    بر اساس همين رويه در انتخابات شوراي شهر و مجلس دوره هاي قبل نيز دچار خسارت شديم
    پاسخ

    البته قبول دارم که اصولگراها مانند اصلاح طلب ها متحد نشدند! اما نبايد از اين نکته هم غافل باشيم که اصلاح طلب ها فقط سياست را دليل ائتلافشان ميدانند! اما اصولگراها براي ائتلاف جنبه هاي گوناگوني را مد نظر قرار مي دهند پس ائتلاف اصولگراها به مراتب سخت تر است.
    + محسن 


    وقتي اقاي مصباح در کتاب نگاهي گذرا به نظريه ولايت فقيه رسما ميفرمايند<هنگامي کهتامين و تحصيل يک مصلحتلازم و ضروري در حد مطلوب و ايده ال ميسر نباشد بايد نزديکترين مرتبه به حد مطلوب را تامين کرد> ايا نبايد دوستان پايداري اقدامي براي ائتلاف ميکردند؟مسايل را قدسي و ماورايي جلوه دادن و اهميت ندادن به نظر سنجي هايي که در چند انتخابات گذشته صحت انها بر همگان مسجل گرديده امري است که بايد مورد انتقاد قرار گيرد.

    پاسخ

    توجه فرموديد که من بحثم سر تحليل انتخابات و نتايج ان نبود! من شيوه اي که برخي وبلاگ نويسان رو پيش رو گرفتند انتقاد کردم! اين که تخريب به هيچ وجه نبايد باشد!در خصوص ائتلاف هم نظريات مختلفي تا حالا مطرح شده! عده اي مي گويند اگر ائتلاف ميشد اصولگراها پيروز ميشدند و عده اي ائتلاف را بي فايده مي دانستند! پس نميشود با صراحت و قطعيت گفت با ائتلاف اصولگراها پيروز ميشدند!
    + محسن 
    البته اقدام شما براي جلب اراءپدر بزرگ و مادر بزرگ نيز حاکي از جو گير شدن شماست . ما وظيفه نداريم اينگونه اراء را جمع کنيم
    پاسخ

    و صدالبته من کسي رو مجبور نکردم و مادربزرگ محترم فقط به حرف نوه اش اعتماد کرد همين!
    + محسن 

    سلام بزرگوار. اولا/شما خيلي محتاطانه و محافظه کارانه از جناب يامين پور انتقاد کرديد. فرمايش و مقايسه ايشان خيلي بدتر از جمله شماتت ابلهان است. ثانيا/ انتقادات به جبهه پايداري از ان حيث است که اين بزرگواران خودشون و انتخابشون رو حق و غير اون رو باطل ميدانستند. يه سري به مطالب و پيامک هاي اونا بزنيد ثالثا/تخريب از سوي هر کسي مذموم است. جا داشت به تخريب هاي دوستان پايداري هم ميپرداختيد. رابعا/ تحليل بعد از انتخابات و اسيب شناسي ان نه تنها امري ناپسند نيست بلکه کاملا پسنديده و توصيه شده است تا در برهه هاي بعدي از يک سوراخ دوبار گزيده نشويم

    پاسخ

    سلام !جواب به اولا: من فکر نميکنم انتقادم محتاطانه باشه چون بدون توجه به گوينده مطلب خودم هم به ان اعتقاد دارم!جواب به ثانيا :فکر ميکنم در اين متن به اندازه ي کافي در خصوص اين که نبايد خود را حق مطلق بدانيم صحبت کرده باشم.جواب به ثالثا: من در جريان اين تخريب ها نبودم اما انچه مسلم است اين است که من نفس تخريب را بد ميدانم حالا از هر گروه و جنايي باشد اين متن بيشتر با هدف اين نوشته شد که نفس تخريب را بد بداند حالا ميتواند مصداق هاي گوناگوني داشته باشد.جواب به رابعا: بله آسيب شناسي خوب است ولي من ميگم بيشتر اين تحليل ها تخريب است و ديگران را مقصر جلوه دادن!
    + ميثم 
    سلام.
    متن خوبي بود."انتخابات يعني حضور سليقه هاي گوناگون"کاملا با اين حرفتون موافقم،يه سري هميشه سعي دارن انتخابات دوقطبي شه در حالي که دوقطبي شدن يعني حذف سليقه هاي مختلف در ابن صورت بعضي از افراد بايد بين بد و بدتر انتخاب کنن.

    من هم از خواننده هاي قطعه 26 بودم و از رفتارش واقعا تعجب کردم،ياد اين پيشبيني افتادم که يک زماني به قدري فضا مبهم ميشه که خيلي ها در تشخيص حق از باطل به اشتباه مي افتند.

    شايد اين رفتار غلط در مقابل رفتار خشک و افراطي بعضي(تنها بعضي) از طرفدارهاي دکتر جليلي شکل گرفته باشه،اونايي که مي گفتن هر کي به غير جليلي راي بده مقاومت رو قبول نداره و سازش کاره.که نتيجه اين رفتار سواستفاده از اين حرف بعد از انتخابات بود همون تيترهايي که مخالفين نظام تو سايت هاشون زدند: فقط 4 ميليون نفر مقامت رو قبول دارن و بقيه خسته شدن.

    آيت الله مصباح يکي از با بصيرترين افراد زمانه.افرادي ايشون رو با خوارج مقايسه مي کنن بهتره حداقل يک صفحه درباره ايشون تحقيق کنن.ايشون فرديه که تونسته حتي مفاهيم و پيشفرض هاي فلسفه اسلامي رو به اثبات برونه و عنصر عقل رو کاملا با دين ترکيب کرده.افرادي که به اين شکل ايشون رو توهين مي کنن همونهايي هستند که در مقابل قرآن هاي بر سر نيزه کم آوردن.

    پايين نوشت ها مثل جو خانواده ما مي مونه با اين تفاوت که من طرفدار رضايي بودم و پدر جليلي؛ضمنا من نتونستم نظر مادر رو جلب کنم!!!
    پاسخ

    سلام.
    خب از تند خواني استفاده کردم و البته بعضي قسمتهاشم حس ششم کمکم کرد!!!!!!
    بهرحال از مطلبتون لذت بردم. ممنون
    متن بسيار محکم و منطق گرايانه و به حقي بود. متشکرم
    پاسخ

    به اين سرعت خونديد! من همش چند دقيقه است منتشر کردم!!!